inwestycje.blog.bielsko.pl
 
bielsko.biala.pl
blog.bielsko.pl
inwestycje.blog.bielsko.pl/rss
strona główna - inwestycje.blog.bielsko.pl
Archiwum newsów - marzec 2011

W ścisłym centrum miasta powstanie kolejna Galeria Handlowa - Waga. Potwierdziły się informacje, o których pisałem w czerwcu 2010 (http://www.inwestycje.blog.bielsko.pl/blog_news,1727.html). Tuż obok Galerii Sfera, przy ulicy Gazowniczej w przyszłym roku ma rozpocząć się realizacja nowego obiektu.

W środku mają się mieścić przestrzenie handlowe i usługowe. W ramach inwestycji powstać ma także parking podziemny. W sumie ma mieć cztery kondygnacje - jedną podziemną i trzy naziemne. Wjazd na jego teren ma się mieścić od strony ulicy Podwale. Centrum ma powstać między ulicami Wałową, Gazowniczą, Podwale i Dubois. Obecnie na tym terenie znajdują się m.in. myjnia samochodowa i skup złomu. Inwestorem jest bielska firma Yo-Ka Sp. z o.o.

Całkowita powierzchnia lokali w nowym obiekcie: lokale handlowe 4500 m2, biurowe 2000 m2.

2011-03-31 | Dodaj komentarz
Kozak
2011-04-01 08:56:50
Mam tylko nadzieję, że nie zniszczą małej, XIX wiecznej bramy wjazdowej i wkomponują ją w bryłę budynku
mm
2011-04-01 09:13:26
Prima aprilis?
ile
2011-04-01 09:30:22
ile mamy już tych centr handlowych (również tych w planach)?? TO chyba małe przegięcie.
orange
2011-04-01 10:46:36
Nie tyle centrum handlowe, co centrum gdzie można wynająć biura, w BB brakuje powierzchni biurowych w dobrej lokalizacji jak ta. Sklepy na parterze będą dodatkiem. Przynajmniej tak sądzę. Nie ma już praktycznie najemców sklepowych w bielsku nieobecnych z paroma wyjątkami.
matrix
2011-04-01 10:53:31
Już było kiedyś na ten temat na tym blogu, ciekawe czy teraz narpade powstaje to centrum czy znowu jakiś żart.
Filip
2011-04-01 12:51:26
Liczę, że informacja o budowie to prawda (ale tylko biurowcu) a o centrum handlowym to żart.
Kajot
2011-04-01 18:57:15
Ta sama wizualizacja wisi na płocie posesji, na terenie której ma stanąć to centrum. P.S. Imho logo mają tragiczne
inwestycje
2011-04-01 22:25:55
to jest całkowicie prawdziwa informacja; zarówno dotycząca samej budowy obiektu, jak i powierzchni handlowych i biurowych
inwestycje
2011-04-01 22:46:05
do Kozak: niestety ta brama zostanie zniszczona :(
luk99
2011-04-01 22:58:06
Ja osobiście nie mam nic przeciwko obiektom handlowym w tej okolicy, jeśli inwestorom się to opłaca to czemu nie. Bo w sumie to co miało by tam być? fabryka, magazyn? czy może skup złomu w centrum miasta? Dobrze by było gdyby odnowili kiedyś tą narożną kamienicę i postawili coś ciekawego zamiast tej groty solnej ale to na razie tylko moje pobożne życzenie. Ta wizualizacja to ostateczny projekt? Projekt ok poza tą klatka schodową które wygląda jak w klimczoku. Ciekawe jakie sklepy tam powstaną bo ja mam wrażenie że w sferze jest chyba wszystko :)
Ile
2011-04-02 09:44:53
Właśnie o to chodzi że tych centr handlowych mamy już tyyyyleee (i następne tyyyle w planach) że zaraz będziemy się dosłownie potykać o nie :P Przestrzen biurowa to by było coś (może nawet większy oszklony budynek- coś ala mini wieżowiec) ale niestety nadal tam więcej powierzchni handlowej niż biurowej. A bramie to trza zdjęcie zrobić!
orange
2011-04-02 17:29:16
Powiększenie Gemini, Sarniego Stoku. Budowa Koniczynki i Wagi. Ceny od metra za wynajem powierzchni handlowej mogą spaść.
teren
2011-04-03 00:49:46
Podobno ma byc drugi Decathlon przy węzle Krakowska, takze centrow handlowych to nie koniec :) a tak na marginesie to ciekawe czym w bielsku jeszcze mozna handlowac, decathlon obsadzi sport, budowlanych mamy tez troche, szmaciakow az za duzo....moze MEGAwarzywniak ?? ::)
budowlaniec
2011-04-03 08:13:38
brakuje jeszcze w BB OBI i IKEI ;)
Iza
2011-04-03 15:46:05
Przede wszystkim brakuje IKEI.
Rafał
2011-04-03 20:03:14
Ikea to największy syf mebli bym w życiu tam nie kupił drogie i z samych odpadów mam styropian w piwnicy moze z tego sobie meble zrobicie będa taki esame
inwestycje
2011-04-03 20:49:47
Bielsko-Biała jest za małym miastem i budowa u nas sklepu Ikei nie jest zgodna z polityką firmy
orange
2011-04-08 13:22:50
Dziś w Dzienniku Zachodnim, na stronach lokalnych jest napisane, że IKEA kupiła właśnie działkę w Czechowicach-Dziedzicach przy drodze krajowej numer 1. Będzie Ikea, taka po prostu mniejsza niż w Katowicach.
orange
2011-04-08 14:20:02
Przepraszam, Dziennik Zachodni, przepisał wiadomość z portalu Czecho.pl, który informuje, że to żart pierwszo-kwietniowy.
Bufetowa
2011-04-13 12:34:03
Kolejny paszkwil architektoniczny. Nosz k...! Nie mogli zrobić czegoś na modłę architektury starych fabryk, żeby PASOWAŁO do otoczenia? Biura OK ale dlaczego w blaszaku?
inwestycje
2011-04-13 18:27:44
niestety, firma, ktora to projektowala nie ma zadnego wyczucia architektonicznego; widac to przy poprzednich projektach realizowanych/planowanych w B-B
vice
2011-04-16 09:11:14
W ogole nie napawa nadzieja na przyszlosc, ze architekt miejski godzi sie na takie paskudztwa. Wyglada to na dzialanie na zasadzie: eh tam, mamy w Bielsku wiele pieknych budynkow, teraz wystarczy zabudowac byle czym przestrzenie niezabudowane. Jakby nie brane było pod uwage, ze na bierzaco tworzy sie historia architektury miasta dla potomnych.... Poza tym, jako miasto o pieknej zabudowie historycznej, jestesmy po prostu jednym z wielu takich..... A promowanie niebanalnej architektury nowoczesnej to swietny element kreowania niebanalnego wizerunku miasta.
centrum
2011-04-19 11:25:31
Dobrze byłoby aby sklep IKEA otworzyli w Bielsku, którego moim zdaniem brakuje :)
inwestycje
2011-04-19 18:29:53
sklepu IKEA nie będzie w B-B, bo tu jest za mały rynek; sklepów IKEA nie ma nawet w Szczecinie, Bydgoszczy, Toruniu, Lublinie, Białymstoku, Radomiu, Kielcach, Rzeszowie i Olsztynie
Rex
2012-09-10 00:38:58
Chyba inwestor zaczął jakieś ruchy , z placu zniknęła część zabudowań i złomowisko.
Ja z BB
2013-01-25 10:48:02
Wszystko zrównane z ziemią. Kogo obchodzą jakieś zabytki. Postawią jakieś paskudztwo, które nijak ma się zabytkowej okolicy. GDZIE SĄ PANOWIE KONIOR, KUBAŃDA I GIELECIAK?!!
Matzdorf
2013-02-21 12:41:41
Kilka dni temu IKEA dostała pozwolenie na budowe swojego sklepu w Bielsku-Białej. Ma ona powstac na przeciwko Tesco. Tak więc mylicie sie państwo na górze...
budowlaniec
2013-02-22 20:47:21
Matzdorf z skąd masz takie ciekawe informacje, że Ikea dostała pozwolenie na budowę sklepu na przeciwko Tesco. Jeżeli chodzi o działkę na Warszawskiej to przecież ma powstać centrum handlowe, które ma wybudować Mayland. Jedynie z nowych marketów to na pewno powstanie multimarket Jula.
inwestycje
2013-02-23 23:13:45
@budowlaniec - Mayland zrezygnował z budowy CH; informacji o IKEI nie udało się nigdzie potwierdzić - nie wydaje mi się to wiarygodną informacją
budowlaniec
2013-02-24 11:19:17
A skąd wiesz, że Mayland zrezygnował z budowy centrum handlowego podaj jakieś źródło jeśli możesz?
inwestycje
2013-02-24 14:45:41
@budowlaniec - informacje o rezygnacji potwierdzałem w samym Maylandzie

Urząd Miejski ogłosił dziś przetarg na budowę stadionu miejskiego przy ulicy Rychlińskiego.

Otwarcie ofert cenowych nastąpi 5 maja 2011. Jeśli nie będą zgłoszone żadne protesty do rozstrzygnięcia przetargu, miasto planuje podpisanie umowy z wykonawcą w czerwcu.

Budowa stadionu ma zostać zakończona po 3 latach od dnia podpisania umowy.

---

Trybuny obiektu zostaną zadaszone (przezroczyste przykrycie), powstaną także nowe parkingi od strony ul. Rychlińskiego, układ drogowy wokół stadionu ulegnie modyfikacji. Szatnie oraz budynki zaplecza w obecnym kształcie zostaną wyburzone, pomieszczenia użytkowe pod stadionem zlokalizowane zostaną pod ponad 3/4 widowni (od strony północnej, zachodniej i południowej). W ramach przebudowy stadionu, wyburzone zostaną 4 budynki przy ul. Żywieckiej - miasto stało się już ich pełnoprawnym właścicielem.

Stadion powstawać będzie etapami, tak by cały czas mogły obywać się na nim rozgrywki piłkarskie. Budowa rozpocznie się od trybuny od strony boiska treningowego. W dalszym etapie zostaną wyburzone budynki i trybuna od ul. Żywieckiej, w tym miejscu powstanie nowa trybuna. Następny etap to wyburzenie obecnej krytej trybuny i budowa nowej przy równoczesnym wznoszeniu trybuny od strony ul. Rychlińskiego. Ostatnim elementem będzie połączenie czterech powstałych trybun półokrągłymi narożnikami oraz prace wykończeniowe.

Terminy wykonania poszczególnych etapów:

  1. trybuna północna: zakończenie do końca 3 kwartału okresu realizacji
  2. trybuna wschodnia: zakończenie do końca 5 kwartału okresu realizacji
  3. trybuna zachodnia: zakończenie do końca 8 kwartału okresu realizacji
  4. trybuna południowa: zakończenie do końca 8 kwartału okresu realizacji
  5. narożniki trybun i prace wykończeniowe: zakończenie do końca 12 kwartału okresu realizacji

Przewidywany koszt to ok. 75 mln zł. Miasto zakłada, że całkowita przebudowa stadionu, wliczając w to wykonane już prace (m.in. oświetlenie, podgrzewana płyta boiska), wyniesie ok. 108 mln zł. Pieniądze na tę inwestycję pochodzić będą wyłącznie z budżetu miasta Bielska-Białej.

Projekt przebudowy wykonała firma ATJ Architekci z Warszawy, która zaprojektowała także stadiony Motoarena w Toruniu i Stadion Miejski w Kielcach, które swoją architekturą przypominają przyszły bielski obiekt.

Podstawowe dane techniczne stadionu:

  • ilość miejsc siedzących na trybunach: 15 292 szt.
  • wymiary murawy: 120x80 m
  • boisko treningowe z trawą syntetyczną 3550 m2
  • powierzchnia stadionu w granicach zabudowy: 20 150 m2
  • powierzchnia trybun: 9300 m2
  • parkingi: ok. 2461 m2
  • place i chodniki: ok. 7791 m2
  • drogi wewnętrzne: ok. 1814 m2
  • zieleń: ok. 9024 m2
  • oświetlenie boiska głównego 2000 lx
  • oświetlenie boiska treningowego 400 lx

2011-03-15 | Dodaj komentarz
Filip
2011-03-15 20:24:14
Parkingi od Żywieckiej i Rychlińskiego będą uzupełnieniem tego wielopoziomowego jak mniemam albo to jest jakiś błąd. UM zaskoczył mnie tymi parkingami oraz jednak bezbarwnym zadaszeniem :)
inwestycje
2011-03-15 21:00:02
tak, beda uzupelnieniem; parking wielopoziomowy to odrębna inwestycja (powstanie raczej już po oddaniu stadionu do użytku)
Filip
2011-03-15 22:51:39
Były pewne zmiany w projekcie i mam nadzieję, że pociągnęli dach za trybuny by nie wiało i mogliby dwa wjazdy na rogach usunąć bo dwa wystarczą.
inwestycje
2011-03-15 23:03:47
zmiany dotyczyły głównie budynków zaplecza
Kozianin
2011-03-16 09:00:37
Jak czytam, że tak duża inwestycja prowadzona jest "etapami" i czas budowy to aż 3 lata, gdzie duuużo większe stadiony (Gdańsk, Wrocław, Warszawa) budowane są o wiele krócej, to zaczynam mieć pewne obawy.. mam nadzieje, że niesłuszne
BB
2011-03-16 10:35:59
@Kozianin, tamte stadiony są budowane od zera więc oczywiste że idzie to dużo szybciej, wszystkie trybuny budowane są równocześnie. Tutaj stadion musi być cały czas w użytku więc zamknięcie go odpada.
inwestycje
2011-03-16 18:25:56
jedną z przyczyn, dlaczego stadion będzie budowany etapami wymienił już @BB; drugą jest to, że miasta nie stać na wyłożenie 100 mln zł w jednym roku budżetowym - Bielsko-Biała to nie Wrocław, Gdańsk, czy Warszawa
Kozianin
2011-03-16 20:53:23
No ok, jestem spokojniejszy ;) A są może jakie wizki nie samego stadionu, ale terenu wokół, czyli dojazdy, parkingi itd ?
inwestycje
2011-03-16 23:03:25
niestety nie mam, gdy tylko uda mi sie zdobyc - na pewno umieszcze na blogu
matrix
2011-03-17 15:34:06
Super,że wreszcie stadion będzie budowany tylko mam obawy czy będzie to taki sam bubel jak stadion korony Kielce gdzie jest taki sam stadion za grube miliony a architekci z tego samego biuro zapomieli tam wybudowac WC dla kibiców. Na każdym meczu mają tojtoje, wiem bo znajomi pochodzą z okolic Kielc i chodzą na mecze Korony. Myślę, że w Bielsku nie będzie takiej porażki...
Filip
2011-03-17 15:40:21
Jest przetarg! http://bip.um.bielsko.pl/#Z2V0Q29udGVudCg4ODI1MCk=
Daniel
2011-03-17 17:58:32
Czy ja wiem, czy nie ma w Kielcach kibli? Na wyjeździe Podbeskidzia do Kielc w jednym z poprzednich sezonów, w sektorze gości były kulturalne, zwykłe ubikacje, a nie Toi-toi'e
dan
2011-03-18 17:42:43
wymiary murawy: 120x80 m >???? Tosz to większe od maracany , chyba błąd w druku
Filip
2011-03-18 17:47:10
Tyle będzie wynosić całkowita powierzchnia trawy. Boisko będzie miało standardowe wymiary(105x70).
matrix
2011-03-18 20:55:55
A jakie będą krzesełka zwykle jednoczęściowe, czy składane???
kib
2011-03-19 16:33:57
Trybun jeszcze dalej od bramek już się nie dało zaprojektować ? Jedni podają że boisko ma mieć wymiary 120 x 80 a łatwo policzyć na planach że będzie miało 100 m długości. Więc nie wiem, może dlatego te trybuny są tak daleko, ale jeśli nie dlatego to odległość trybun jest mocno przesadzona.
Marcin
2011-03-19 21:07:29
Co fakt, to fakt. Odległość trybun od boiska to granda.
inwestycje
2011-03-19 22:27:34
polecam dokładną lekturę blogu, nigdzie nie jest napisane, że wymiary boiska to 120x80; napisane jest natomiast, że takie będą wymiary murawy
Witkowski
2011-03-20 17:24:54
Przecież podano wymiary pola gry – 105x68 m. A jeszcze przecież w ramach murawy mieszczą się bandy reklamowe, ławki rezerwowych, miejsca dla fotoreporterów i kamerzystów, stolik sędziego technicznego itp. To nie jest wcale tak daleko, bo standardów angielskich chyba tu się nikt nie spodziewał ;-)
Witkowski
2011-03-20 17:25:56
Miałem oczywiście na myśli wymiary boiska...
Kibol
2011-03-20 18:34:51
Zastaw się i postaw stadion, w zamian dostaniesz bandy kiboli.
bj
2011-03-21 13:14:19
Kibol ? A kiedy nie było takich jak ty ? Co ma piernik do wiatraka ? Bo dla mnie patologia społeczna i obiekt sportowy to dwie odmienne sprawy.
Kozak
2011-03-21 14:50:27
Na wizkach widać inne oświetlenie niż te wielkie cztery słupy nie tak dawno postawione. Po hu.. je postawili? Na pół roku? Przecież montaż, demontaż, transport itd to wielkie koszty.
inwestycje
2011-03-21 14:59:08
oświetlenie było montowane w 2009 roku, więc nie jest to "pół roku"; montowano je ze względu na dużą wówczas szansę na awans do ekstraklasy (bez oświetlenia TSP nie mogłoby grać na swoim stadionie); a maszty oświetleniowe nie pójdą na zmarnowanie, zostaną zdemontowane i trafią na boisko na ul. Młyńskiej
100 milionow!
2011-03-22 11:41:03
100 milionów, a będzie pewnie z 160mln. Za te pieniądze mógłby powstać na Szyndzielni piękny ośrodek narciarski ,a miasto jeszcze by na nim zarabiało. Do stadionu będzie tylko dopłacać Jako podatnik uważam ze jest to co najmniej niegospodarność.
Kózka
2011-03-22 17:50:34
Jedno nie wyklucza drugiego, powstanie to i to :)
inwestycje
2011-03-22 22:18:39
przetargi rozstrzygane sa w dzisiejszych czasach ponizej kosztorysu, wiec pewno bedzie mniej niz 100 mln; osrodek na Szyndzielni nie powstanie z wiadomych powodow, natomiast przetarg na osrodek na Debowcu ma byc tez w tym roku
Pralnia?
2011-03-23 16:03:09
Obiekt za setki milionów dla 22 kopaczy? Ile mamy ścieżek rowerowych, tras narciarskich, parków wodnych? Może zamiast stadionu warto przeznaczyć środki na sport mieszkańców, dzieci i młodzieży? To zaprocentuje. A stadion niech buduje prywatny inwestor..
inwestycje
2011-03-23 18:35:33
żaden prywatny inwestor nie będzie zainteresowany budową stadionu, bo to obiekt, na którym ciężko zarabiać; stadion to nie obiekt dla "22 kopaczy", lecz dla 10.000 kibiców piłkarskich
Wojciechowski
2011-03-24 19:10:27
Przede wszystkim będzie to w jakimś stopniu wizytówka miasta. To, co obecnie muszą oglądać widzowie meczów transmitowanych z Rychlińskiego potwierdza tylko opinie o prowincjonalności naszego miasta, gdzie prowizoryczny stan stadionu trwa już kilka lat...
gosc
2011-03-26 09:39:43
Jeśli miasto stać na wyłożęnie 100 mln przez 3 lata wiec znaczy ze miliby ponad 2 mln na miesiac...za taka kase mogliby nawet dwa razy w miesiacu zrobic jakas pozadna impreze dla ludzi ..z darmowym wstepem i ze znanymi wykonawcami i w koncu cos by sie dzialo w tym nudnym miescie..cos dla zwyklych ludzi zeby mieli cos z zycia a nie tylko praca ... ja bym sto razy wolał zeby za ta kase wybudowali porzadny amfiteatr i zorganizowali jakies imprezy cykliczne lub festiwale..moze w koncu o bielsko by było cos słychac w polsce... Krywult ma gdzies zwyklych ludzi.. interesuje go tylko miasto pod wzgledem infrastruktury i o to dba...a zeby sie zylo lepiej przecietnym ludziom to jakos nie bardzo..
gość 2
2011-03-26 10:14:46
Uważam że inwestycja powinna zostać przemyslana za tak duże pieniadze można by stworzyć coś co przyczyni se szrszej grupie ludzi.Powinny powstać scieżki rowerowe itd.popatrzmy na stan naszym dóg chociażby ,mysle ze taka inwestycja bedzie brakiem gospodarnosci władz miasta a także dowodem braku pomysłu na nie....
tomashek
2011-03-26 20:10:00
Propunuję jednolity, CZERWONY kolor krzesełek na naszym nowym stadionie.To jedyny kolor który łączy oba bielskie kluby,
?
2011-03-26 21:06:53
dlaczego nie bedzie inwestycji na szyndzielni ?? nigdzie nie moge znalezc odpowiedzi jedynie info o opoznieniach z 2009r.
inwestycje
2011-03-26 22:36:48
dla ?: inwestycji na Szyndzielni nie będzie z powodu braku zgody RDOŚ na budowę niebieskiej trasy przez Kołowrót oraz protestów stowarzyszeń ekologicznych; polecam news z dnia 16-01-2010 na stronie: http://www.debowiec.info.pl/aktualnosci,2.html
Marcin
2011-03-27 10:51:47
Krzesełka pewnie będą w kolorach Podbeskidzia, bo władze miasta od dawna nie interesują się innymi klubami, z BKS-em na czele.
matrix
2011-04-02 10:29:24
Sąd Administracyjny odrzucił protest trzech mieszkańców Os. Grunwaldzkiego w sprawie wstrzymania przebudowy stadionu przy Rychlińskiego:) Sąd orzekł, że przetarg może trwac dalej. Informacja ze strony TS Podbeskidzie:):):)
dkp
2011-04-03 10:10:01
Na wizualizacji widac istotny mankament konstrukcji: otoz, elementy konstrukcyjne sa umieszczone przy krzeselkach znajdujacych sie w najwyzszych punktach widowni (zamiast za nimi) zaslaniajac tym samym pole gry znacznej czesci widowni. Na podobnego typu mankament konstrukcyjny narzekaja kibice na nowym stadionie miejskim w Gdyni. Poza tym, moze ktos orientuje sie, dlaczego pole gry jest tak bardzo oddalone od widowni?
inwestycje
2011-04-04 17:54:28
z najnowszych informacji: TS Podbeskidzie ma wybudować z własnych środków (sponsorów?) tymczasową (do czasu powstania nowej) trybunę na ok. 500 osób
pytanie
2011-04-20 14:12:00
da sie gdzies zdobyc wiecej wizualizacji, planow ?
inwestycje
2011-04-20 23:35:20
wizualizacji wiecej nie ma; istnieje jedynie szczegolowa dokumentacja techniczna, ale nie wiem czy Pania/Pana to interesuje
mieszkaniec ŚSM
2011-04-23 21:48:49
... taki stadion w centrum miasta :D powodzenia :D już teraz są korki, a jak jest meczyk, nie ma gdzie zaparkować, bo wszyscy pchają się na parkingi mojej spółdzielni. :P Nawet, te ronda na Dmowskiego nie pomogą. Puknąć się w głowę, taki obiekt buduje się poza centrum, gdzie infrastruktura na to pozwala ...
inwestycje
2011-05-05 18:36:54
ze wzgledu na duza ilosc zapytan potencjalnych wykonawcow termin otwarcia ofert cenowych przesuniety zostal na 23 maja

Miejski Zarząd Dróg ogłosił dziś przetarg na rozbudowę ulicy Gościnnej na odcinku od al. Armii Krajowej do ronda Gościnna/Kolista. Długość drogi to 1236 metrów. Wzdłuż powstanie obustronny 2,5-metrowy chodnik, połączony ze ścieżką rowerową. Po wykonaniu prac szerokość jezdni będzie wynosiła 6,60 m - obecnie jest to 6,00 metrów.

Termin wykonania zamówienia: 31 sierpnia 2012

Termin składania ofert cenowych: 23 marca 2011

2011-03-03 | Dodaj komentarz
matrix
2011-03-03 17:59:44
A kiedy remont od Gościnna/Kolista do Karpackiej?
Filip
2011-03-03 20:50:27
Zastanawiam się czy przy samym rondzie z Kolistą nie dałoby się wcisnąć zatoczek?
Witkowski
2011-03-03 23:37:38
Budowa zatok byłaby tam tylko stratą pieniędzy. Ruch autobusowy prawie tam nie istnieje.
inwestycje
2011-03-03 23:42:59
na tej samej drodze, tuż obok ronda przy al. Armii Krajowej zatoki będą budowane
Witkowski
2011-03-04 15:20:29
Więc właściwe byłoby pytanie, po co one tam w ogóle potrzebne?
ale
2011-03-04 19:23:01
A kiedy remont od Gościnna/Kolista do Karpackiej?
plastuś
2011-03-07 21:44:50
Nie ma pomyłki w dacie wykonania, może chodzi o sierpień tego roku.
inwestycje
2011-03-10 01:27:37
nie, chodzi o sierpień 2012; do końca wakacji w tym roku wykonawca nie zdążyłby wykonać prac
plastuś
2011-03-11 07:43:10
Jeżeli pracę mają trwać ponad rok to tępo będzie takie jak na Ks.Brzóski - gdzie przebudowa trwa drugi rok i na palcach można naliczyć osoby tam pracujące.
matrix
2011-03-12 10:20:44
Mam pytanko! Przeczytałem dziś, że w tym roku będzie także remont ulic Orkana, Św. Trójcy i Waryńskiego. Czy coś wiadomo więcej na temat tego remontu, czy dalej będzie kostka czy zostanie zrobiona nawierzchnia asfaltowa. Aha nie uzyskałem odpowiedzi na temat przebudowy Gościnnej od Kolistej do Karpackiej:)Pozdrawiam:)
Hmm
2011-03-14 08:58:36
No nareszcie zabiorą się za Okrana! Ale nie podejrzewam żeby tam ktoś kładł asfalt. Ździebko nie pasuje do tamtej okolicy ;) Ale nie wiem. Biorąc pod uwagę fakt że w tym mieście wszystko jest możliwe to nawet bym się nie zdziwił...
inwestycje
2011-03-14 17:10:29
niestety nie wiem kiedy planowany jest remont dalszego odcinka Gościnnej / co do remontu Orkana, Waryńskiego i Św. Trójcy nie ich zapisanych w budżecie, ale w wyniku oszczędności na przetargach, być może znajdą się pieniądze na te inwestycje
matrix
2011-03-14 19:03:58
Na portalu www.bielsko.biala.pl napisano,że Waryńskiego, Orkana i Św Trójcy będą remontowane. Może z tej nadwyżki kredytowej???
inwestycje
2011-03-14 21:01:44
nie napisano tam, że w 2011 roku!
inwestycje
2011-08-10 18:13:17
5 sierpnia 2011 wydane zostało zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dla ul. Gościnnej. W związku z tym, ponad 4 miesiące po podpisaniu umowy z wykonawcą (firmą DIMICO Drogi i Mosty Sp. z o.o.) może ruszyć przebudowa tej drogi.

Miejski Zarząd Dróg ogłosił dziś przetarg na remont ulicy Czerwonej od ronda z ulicą Komorowicką i Kwiatkowskiego do wyremontowanego fragmentu drogi przy skrzyżowaniu z ul. Niepodległości. W ramach prac całkowicie wyremontowana zostanie nawierzchnia obustronnych chodników i jezdni (także na wspomnianym wyżej rondzie). Dodatkowo przebudowane zostaną zatoki autobusowe - wybudowane zostaną z betonu. Szerokość jezdni przewidziana została na 7 metrów (z fragmentarycznymi poszerzeniami), natomiast chodników na 2 metry (z okresowymi zmianami).

Termin wykonania zamówienia: 120 dni od daty podpisania umowy

Otwarcie ofert cenowych: 18 marca 2011

2011-03-01 | Dodaj komentarz
matrix
2011-03-01 19:39:53
Szkoda, że Czerwona nie będzie przebudowana do trzech pasów. Trzeci pas by się przydał w stronę Niepodległości dla wolniejszych aut, gdyż prawie cała droga idzie pod górę.
maras49
2011-03-01 20:08:11
dobrze by było koniec remontu zgrac z oddaniem S-ki, ale chyba na to sie zanosi. Do pazdziernika powinni skończyć. Fakt - 3 pas na części odcinka by sie przydał.
Kozianin
2011-03-02 10:58:29
Brawo !!! Zatoczki autobusowe z płyt betonowych :) Może w końcu stanie się to normą we wszelkich remontach w Bielsku, są najtrwalsze i według mnie najładniejsze.
inwestycje
2011-03-02 19:10:25
od kilku lat betonowe zatoczki autobusowe tworzy sie przy kazdym remoncie lub budowie nowej drogi
maras49
2011-03-06 16:47:05
Z innej "beczki", a co się dzieje z planowanym połączeniem ul. Hałcnowskiej z węzłem Rosta (S1)?
Nowohałcnowska
2011-03-07 19:19:27
http://www.inwestycje.blog.bielsko.pl/blog_news,1729.html

Informacje:


inwestycje, Bielsko-Biała, drogi, budowa, przebudowa, przetarg, kamienice, zabytki, wiadukt, obwodnica, s69, s-69, s1, s-1, estakada, rondo, projekt, rewitalizacja, remont, projekt, plan, schemat, przebieg, mapa, rozbudowa, stadion

Archiwum:


2017
» kwiecień (1)
» marzec (4)
» luty (2)
» styczeń (2)

2016
» grudzień (2)
» wrzesień (1)
» czerwiec (2)
» maj (1)
» kwiecień (1)
» luty (2)

2015
» grudzień (2)
» listopad (1)
» październik (2)
» wrzesień (4)
» sierpień (3)
» lipiec (3)
» czerwiec (2)
» kwiecień (1)
» marzec (2)
» luty (1)
» styczeń (1)

2014
» grudzień (2)
» listopad (1)
» październik (1)
» wrzesień (2)
» lipiec (2)
» czerwiec (1)
» maj (3)
» kwiecień (3)
» marzec (4)
» styczeń (3)

2013
» grudzień (3)
» listopad (1)
» październik (2)
» wrzesień (1)
» sierpień (2)
» lipiec (1)
» czerwiec (4)
» maj (2)
» kwiecień (1)
» marzec (3)
» luty (1)
» styczeń (2)

2012
» grudzień (1)
» październik (1)
» wrzesień (1)
» sierpień (4)
» lipiec (5)
» czerwiec (1)
» maj (3)
» kwiecień (3)
» marzec (7)
» luty (3)
» styczeń (2)

2011
» grudzień (2)
» listopad (2)
» październik (2)
» wrzesień (2)
» sierpień (8)
» lipiec (1)
» czerwiec (5)
» maj (5)
» kwiecień (7)
» marzec (4)
» luty (7)
» styczeń (3)

2010
» grudzień (2)
» listopad (14)
» październik (7)
» wrzesień (8)
» sierpień (10)
» lipiec (5)
» czerwiec (21)
» maj (13)
» kwiecień (3)

Ostatnie komentarze


[]
@Zadowolony O to chodzi, żeby jak najmniej ludzi jeździło samochodami na Szeroką i Czołgistów, a nie...
[Rob]
@mifal No właśnie ładnie to wygląda ale problemem tam jest nadmierna ilość pojazdów do ilości miejsc...
[maras49]
@zadowolony - zobaczysz jak te pseudo trawniki przyuliczne zazielenią się ale kolorem parkujących samochodów na...

Ocena bloga:


Oceń blog:  1   2   3   4   5 

Reklama:


Statystyki bloga:


Wyświetleń: 2021323
Newsów: 247
Komentarzy: 5008
Ta strona kojarzona jest ze słowami:
Inwestycje w Bielsku-Białej, blog Bielsko, blogi Bielsko-Biała