inwestycje.blog.bielsko.pl
 
bielsko.biala.pl
blog.bielsko.pl
inwestycje.blog.bielsko.pl/rss
strona główna - inwestycje.blog.bielsko.pl
Archiwum newsów - luty 2016

Komentarzy (27)

Modrzewskiego do przebudowy

  
Miejski Zarząd Dróg ogłosił przetarg na przebudowę ulicy Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Zamówienie obejmuje w szczególności wymianę pełnej konstrukcji jezdni i chodników.

Ulica zostanie przebudowana na całej swojej długości od ulicy Wyspiańskiego do Krasińskiego, czyli na około 500 metrach.
Po przebudowie jezdnia zyska stałą szerokość 5,5 metra (obecnie waha się ona od 5,35 m do 6,35 m). Wzdłuż całego przebiegu zorganizowane będą miejsca postojowe. Jezdnia wykonana będzie z asfaltu, a miejsca postojowe z czerwonego bruku klinkierowego. Chodniki będą miały zmienną szerokość.

Wykonawca będzie miał czas na realizację inwestycji do końca sierpnia 2016.

plany: materiały przetargowe

2016-02-28 | Dodaj komentarz
bbpp
2016-02-29 15:56:52
No i jedna z ładniejszych nawierzchni drogowych w Bielsku pójdzie do kosza i będzie zastąpiona asfaltem. Przed blokiem w dolnej części ulicy to się bardzo ucieszą mieszkańcy - parkowanie równoległe, zamiast pod skosem jak obecnie to 7 m.p. zamiast obecnych 20 czy 24 - genialnie. Dlaczego do cholery przy modernizacjach dróg traci się zawsze 30-50 % miejsc postojowych i dlaczego nowo-wykonane nawierzchnie po 5 latach wyglądają gorzej niż te, które przetrwały 80 lat?
Lojza
2016-02-29 16:57:44
Frycz to nie jest nazwisko. ;) Ulica Modrzewskiego albo Andrzeja Frycza Modrzewskiego.
Michał
2016-02-29 18:33:12
Niestety parkowanie równoległe zostało wprowadzone od maja zeszłego roku. I jako mieszkaniec oczywiście nie jestem zadowolony. Miałem nadzieje ze przy przebudowie się to uda to zmienić, bo do tej pory nie można było skośnego zastosować bo droga jest za wąska (jakoś przez kilkanaście lat to nie przeszkadzało nikomu)
maras49
2016-02-29 18:33:14
@bbpp - tak jest w realu - inaczej samochody parkują jak nie ma podziału na stanowiska, czyli w sumie gęściej, a inaczej jak je się wykona wg projektanta, który musi je narysować zgodnie z ustalonymi standardami. Prawie zawsze tych projektowanych miejsc jest mniej. Niemniej jest pewien porządek, co nie zawsze oznacza że jest dobrze dla wszystkich.
inwestycje
2016-02-29 18:59:17
@Lojza - słuszna uwaga, dziękuję. Poprawione.
facebook/Nowohalcnowska
2016-03-01 19:28:15
Likwidują piękny klinkier , czy mamy konserwatora zabytków , prokuratora? Az serce boli jak dewastują moje miasto.
maras49
2016-03-07 10:27:28
Nie wiem dlaczego na odcinku ulicy od Wyspiańskiego do Prokuratury parkowanie jest po lewej stronir. Akurat po prawej jest więcej wjazdów i chyba łatwiej skręcać większym łukiem. Owszem traci się 1-2 miejsca. Poz tym czytelniejszym staje się lewoskręt, a bezpieczniejszy prawoskęt z Wyspiańskiego gdy samochody stoją po prawej. Tam jest warsztat samochodowy do którego dziennie skręca kilkadzieścia pojazdów m.in.dostawcze. Jak zwykle w projektanci obejrzeli teren w googlach a nie w realu.
xxx
2016-03-09 12:45:20
"Likwidują piękny klinkier , " proponuje też nie asfaltować żadnej drogi polnej wysypanej kamyczkami czy czymkolwiek. przecież one są takie romantyczne. "Przed blokiem w dolnej części ulicy to się bardzo ucieszą mieszkańcy" to zaparkują gdzieś indziej i się przejdą. Samochodem nie trzeba parkować koło łóżka. same lamenty.
xxx
2016-03-09 12:56:47
errata: na skrzyżowaniu Słowackiego i Sienkiewicza jest spory parking w odległości 190 METRÓW nic się właścicielom nie stanie jak się trochę poruszają. https://www.google.pl/maps/dir/49.8242313,19.0419325/49.823693,19.0430778/@49.8237083,19.0415416,213m/data=!3m1!1e3
inwestycje
2016-03-09 19:21:57
@xxx - płatny parking, trzeba pamiętać
@inwestycje
2016-03-09 22:24:30
ok. tylko, że karta dla mieszkańca kosztuje 100zł. na rok. czyli troszkę ponad 8,33zł. na miesiąc. a więc nie kupi sobie np. ...
xxx
2016-03-09 22:36:24
@inwestycje sorry. za wstawienie we wcześniejszym poście złego nicku. jeśli można poprawić to proszę. dodam tylko, że i tak na ulicy Frycza-Modrzewskiego też jest strefa płatnego parkowania więc i tak trzeba płacić.
bbpp
2016-03-14 19:05:52
@xxx - zastanów się trochę, zanim coś napiszesz. Jak można porównać klinkier do drogi polnej? Jak można olewać stratę kilkunastu miejsc postojowych w ciągu jednej ulicy w centrum miasta? Od kiedy parkingowi chodzą po Modrzewskiego? Nie lamentuję tylko wiem, że ulica po remoncie za 5 lat będzie gorzej wyglądała niż teraz (po 80 latach od powstania). Takie procedury przetargowe, tacy wykonawcy, taki nadzór ze strony MZD. Myśląc Twoim tokiem, to dlaczego 11 listopada, Rynek, plac przed dworcem PKP nie jest w asfalcie? Równiej by było !
xxx
2016-03-24 13:15:41
"zastanów się trochę, zanim coś napiszesz. " i vice versa "Jak można porównać klinkier do drogi polnej? "a gdzie ja zrobiłem takie porównanie. kompletnie nie zrozumiałeś analogi trudno nie spodziewałem się raczej tego "Jak można olewać stratę kilkunastu miejsc postojowych w ciągu jednej ulicy w centrum miasta? " bo ulice są od jeżdżenia a od parkowania są parkingi jak sama nazwa wskazuje. po to miasto buduje cztery duże parkingi aby tacy pseudo kierowcy jak ty nie stawiali samochodów tak jak to można zobaczyć na google street odnośnie Modrzewskiego. Jeden stoi na skrzyżowaniu ze Słowackiego mniej niż 10 metrów, następni po ukosie zajmują chodnik (mniej niż 1,5 dla pieszych i dlatego będziecie parkować równolegle aby ludzie mieli jak przejść jak nie umiecie parkować po ukosie) , następny zatrzymał się na zaworze gazowym, dwaj kolejni na schodach do sklepu i całkowicie na chodniku. A ty masz parking 190 metrów więc się przejdziesz. "Od kiedy parkingowi chodzą po Modrzewskiego? " - http://www.parkowaniebielsko.pl/obszarstrefy - j Nie lamentuję tylko wiem, że ulica po remoncie za 5 lat będzie gorzej wyglądała niż teraz (po 80 latach od powstania). Takie procedury przetargowe, tacy wykonawcy, taki nadzór ze strony MZD. Myśląc Twoim tokiem, to dlaczego 11 listopada, Rynek, plac przed dworcem PKP nie jest w asfalcie? Równiej by było !
xxx
2016-03-24 13:24:09
@bbpp "zastanów się trochę, zanim coś napiszesz. " i vice versa "Jak można porównać klinkier do drogi polnej? "a gdzie ja zrobiłem takie porównanie. kompletnie nie zrozumiałeś analogi trudno nie spodziewałem się raczej tego "Jak można olewać stratę kilkunastu miejsc postojowych w ciągu jednej ulicy w centrum miasta? " bo ulice są od jeżdżenia a od parkowania są parkingi jak sama nazwa wskazuje. po to miasto buduje cztery duże parkingi aby tacy pseudo kierowcy jak ty nie stawiali samochodów tak jak to można zobaczyć na google street odnośnie Modrzewskiego. Jeden stoi na skrzyżowaniu ze Słowackiego mniej niż 10 metrów, następni po ukosie zajmują chodnik (mniej niż 1,5 dla pieszych i dlatego będziecie parkować równolegle aby ludzie mieli jak przejść jak nie umiecie parkować po ukosie) , następny zatrzymał się na zaworze gazowym, dwaj kolejni na schodach do sklepu i całkowicie na chodniku. A ty masz parking 190 metrów więc się przejdziesz. "Od kiedy parkingowi chodzą po Modrzewskiego? " - http://www.parkowaniebielsko.pl/obszarstrefy - jak byś nie potrafił odczytać tabelki podpowiadam punkt 5. "po remoncie za 5 lat będzie gorzej wyglądała niż teraz " - twoje subiektywne zdanie o gustach guścikach nie dyskutuję "to dlaczego 11 listopada, Rynek, plac przed dworcem PKP nie jest w asfalcie?" bo to nie są ulice do jeżdżenia i aby zachować jak to dawniej było, że się tak wyrażę. bez odbioru
normalny
2016-03-24 15:26:37
@bbpp O czym tym ty piszesz. XXX ma całkowitą rację. Stawanie po ukosie na odcinku między Słowackiego a Krasińskiego jest jakimś nieporozumieniem i łamaniem przepisów drogowych więc o żadnych stratach miejsc postojowych nie ma mowy. Wyznaczenie tam równoległych miejsc postojowych unormuje sytuacje tak jak ma to miejsce na pozostałym odcinku drogi. Praktycznie każdy kto tam staje po ukosie powinien mieć odholowany samochód bo staje na chodniku i nie ma 1,5 metra dla pieszych. Dla ciebie piesi nie istnienia więc po co im chodniki niech latają ale oni istnieją. Nie pisz bzdur, że jestem tam 24 miejsc postojowych bo jest ich raptem może 16 "legalnych" reszta to ewidentne łamanie przepisów drogowych do których nawołujesz. I miasto tę samowolkę ma zalegalizować. Sprawdź ile miejsc miasto wyznaczyło na tym odcinku drogi w strefie parkowania 10 miejsc parkingowych a więc należy się domyślać, że już obecnie nie powinno się tam stawiać samochodów po ukosie tylko równolegle a jeśli miasto przewidział tam stawanie po ukosie to więc tylko tyle samochodów można postawić legalnie po ukosie reszta to łamanie przepisów drogowych. Więc nie bredz o 20-24 miejscach postojowych.
normalny
2016-03-24 15:38:21
@michal Czyli mialem rację że miasto już teraz każe tam stawiać równolegle bo nieuki nie potrafiły po ukosie. Następny Pan i władca samochodu. Chce parkować po ukosie ale na pewno kosztem chodnika dla pieszych a nie kosztem skwerów zieleni, które są pod blokiem a które z pewnością są przynależne do bloku i trzeba by było oddać trochę swojego. Wielki płacz bo trzeba teraz więcej przejść od samochodu do mieszkania.
normalny
2016-03-24 16:16:08
@michal Nikomu nie przeszkadzało chyba kpisz oprócz tysiącom pieszych, którzy musieli przeciskać się między samochodami a krzakami no faktycznie nikomu nie przeszkadzało. Może kiedyś ruszysz na miasto na nogach i pochodzisz po takich uliczkach to nie będziesz pisał głupoty.
Matrix
2016-04-03 10:37:39
Na stronie MZD w sprawie ulicy Międzyrzeckiej dalej widnieje data 6 kwietnia otwarcia kopert, więc chyba już nie przesuną daty.
bbpp
2016-04-03 12:23:24
Ok, popluliście się odnośnie prawidłowości parkowania,wysłaliście samochody mieszkańców na wspaniałe miejskie parkingi, których nie brak w okolicy, jak i w całym mieście. Stanęliście w obronie tysięcy przechodniów (chyba w skali roku?). To, ze zlikwidują fajną nawierzchnię klinkierową i walną asfalt, który popęka po paru zimach to jest ok? Porównajcie jakość kilkuletniej kostki na dole Słowackiego (przy Nad Niprem) do kilkudziesięcioletniego klinkieru na Modrzewskiego.
Lojza
2016-04-04 08:50:31
@bbpp Panie drogi, w obronie "tysięcy przechodniów" staje przede wszystkim Kodeks drogowy. Tak dla przypomnienia.
jaro
2016-04-09 22:20:31
Stary niedźwiedź mocno śpi ....
Edziu
2016-04-12 11:38:51
Dzieje sie cos w miescie?
Matrix
2016-04-12 17:04:17
@Edziu średnio się dzieje. Ostatnio ogłoszono przetarg na przebudowę Akademii Umiejętności i czekamy kto wygra przetarg na Międzyrzecką.
piter339
2016-04-13 08:08:38
Witam. Wie ktoś może jak długo jeszcze zamknięta będzie dla ruchu Sobieskiego w Starym Bielsku pomiędzy kościołem, a strażnicą? Bardzo proszę o info i z góry dziękuję.
Matrix
2016-04-13 20:39:47
@piter339 według przetargu to do końca tego roku ma być skończona Sobieskiego. Ale może otworzą wcześniej, nie wiem na jakim etapie jest przebudowa.
piter339
2016-04-14 08:35:34
@Matrix: Bardzo dziękuję za odpowiedź. Szczerze mówiąc brakuje mi tej drogi, bo jeżdżę tamtędy codziennie, a jazda Zapłociem jest tragiczna... Jeszcze raz dzięki i mam nadzieję, że ten termin będzie szybszy niz końcówka roku...
Komentarzy (28)

Dojazd do Ratusza bez dziur

  
Miejski Zarząd Dróg ogłosił przetarg na rozbudowę fragmentu ulicy Sempołowskiej pomiędzy rondami na skrzyżowaniach z ulicami PCK a Dmowskiego/Kierową.

W szczególności inwestycja obejmie rozbudowę 400 metrów jezdni wraz z chodnikami, przebudowę istniejących zjazdów, rozbudowę przejazdu kolejowego, a także budowę ścieżki rowerowej na odcinku od ronda Sempołowskiej/Dmowskiego/Kierowa do rejonu ulicy PCK.
Jezdnia na całym odcinku będzie miał 6 metrów szerokości; ścieżka rowerowa - 2 metry; chodniki 1,5-2,75 metra.

W ramach inwestycji przebudowane będzie skrzyżowanie z ulicą Dworkową, powstanie także 19 nowych, prostopadłych do ulicy, miejsc parkingowych (naprzeciwko budynku Aquy).

Wykonawca będzie miał czas do końca października 2016.
Przewiduje się, że remont będzie kosztował 6,64 mln zł.

2016-02-07 | Dodaj komentarz
O_01
2016-02-08 07:09:51
Niestety, widzę poważne błędy w organizacji ruchu dla projektowanej ścieżki rowerowej. Nieprawidłowo ukształtowany jest dojazd do przejazdu dla rowerzystów na wlocie ul. Kołłątaja (przesunięcie ścieżki względem przejazdu), brak wymaganego odsunięcia dwukierunkowej ścieżki rowerowej od krawędzi jezdni (tak wynika z przekroju poprzecznego, a także z wymairowania na planie sytuacyjnym), które powinno wynosić co najmniej 0,5m, a właściwie 0,7 m (skrajnia drogowa 0,5 m plus skrajnia rowerowa 0,2 m), brak wymaganych poszerzeń ścieżki na jej łukach poziomych, zastosowanie jedynie 0,2 m odstępu pomiędzy krawędzia ścieżki a słupkami znaków drogowych (jak uczy doświadczenie, jest to zdecydowanie niewystarczające, rowerzyści często zahaczają kierownicą roweru o takie urządzenia). Ponadto preojektant nie zwymiarował łuków poziomych ścieżki... Jak to sie stało, że projekt z takimi błędami został zatwierdzony przez zarządzającego ruchem?
maras49
2016-02-08 11:53:36
Proponuję, aby po parzystej stronie ul. Sempołowskiej od ronda do przejazdu kolejowego był jednolity chodnik ze znakiem C 16-13 (poziomo) - łatwiej, taniej i chyba bezpieczniej. Nie wiem jakie jest tam natężenie ruchu pieszy-rower.
maras49
2016-02-08 12:03:46
I jeszcze na temat rowerów. W portalu podobnym temu mówi się o ścieżkach rowerowych w mieście i o turystyce rowerowej. Trudno się doszukać publikacji o sposobie poruszania się rowerem po ścieżkach w mieście. Wiadomo, że sa tacy co jeżdżą brawurowo po chodnikach, widomo też, że nikt nie zmierzy im prędkości. Nie wiem czy istnieje Kodeks Rowerowy (po chodnikach). A gdyby tak, tytułem próby, wprowadzić na starannie wybranych odcinkach, w poprzek chodnika rowerowego tzw. garby, podobne jak na drogach, rzecz jasna o innych parametrach. Może wówczas niektórzy zwolnią.
Rowerowe-Bielsko.PL
2016-02-08 15:12:51
"Jakieś" odsunięcie drogi rowerowej od jezdni jest. Trudno się wyznać ile ono wynosi. Jednak patrząc po czerwonych liniach krawędziowych to jest. Dziwi mnie za to przeplatanka z chodnikiem tuż przy przejeździe kolejowym. Według mnie DDR powinna lecieć od strony jezdni aż do rozwidlenia chodników przy zakręcie.
O_01
2016-02-08 20:33:40
@rowerow - owszem, "jakieś", ale to tylko linie. Dwukierunkowa DDR powinna być fizycznie oddzielona od jezdni poprzez zastosowanie nawirzchni "nieprzyjaznej rowerzystom" na przykład... Przeplatanka - bo kawałek dalej chodnik i DDR rozdzielaja się. Gdzieś chyba trzeba było ją zrobić.
Rowerowe-Bielsko.PL
2016-02-09 15:08:16
Ta przeplatanka jest tam niepotrzebna. Bezsens taki sam jak przeplatanka na ddr przy dmowskiego.
O_01
2016-02-10 07:09:44
Przeplatanki by nie było gdyby DDR na całym odcinku poprowadzić po zewnętrznej stronie. Ale byłoby to bez sensu, bo rowery pod ścianami domów i tuż przed wyjściami z nich?
Rowerowe-Bielsko.PL
2016-02-10 15:15:14
Jednak się nie rozumiemy, więc pokaże naocznie na oryginalnym planie: http://rowerowe-bielsko.pl/SiteImage/korekta.jpg Naniosłem rozwiązanie o które mi chodzi. Chyba tak byłoby lepiej?
maras49
2016-02-10 16:49:04
Przecież to co ... Rowerowe... narysował było jednoznacznie opisane w poście z 08.bm. Wydaje ni się to bardziej funkcjonalne od kręcenia tuż przed szlabanem.
O_01
2016-02-11 07:09:44
Niestety, tym sposobem zwiększa się obszar kolizji pomiądzy ruchem pieszym, a rowerowym. Propozycję oceniam jako nieprawidłową.
biker
2016-02-11 07:20:14
czyli im więcej przeplatanek pieszych z rowerzystami z lewa na prawo tym lepiej? logika godna artystów z mzd.
O_01
2016-02-11 11:24:32
@biker - nie zrozumiałeś chyba. Przyjrzyj się rysunkom. "Rowerowe" też proponuje przeplatankę, ale na dłuższym odcinku, co jest oczywiscie niekorzystne z punktu widzenia bezpieczeństwa ruchu. Podstawową zasadą jest, by miejsca kolizji skupiać na jak najmniejszej przestrzeni - najlepiej w punkcie. Tymczasem "rowerowe" rozciąga je zamiast skupiać.
Rowerowe-Bielsko.PL
2016-02-11 15:51:08
Przyznam, że też nie wiem o co Panu chodzi (o długość przejścia dla pieszych?). Ogólnie jest jedna przeplatanka mniej więc wg mnie na plus. Przeróbka jest tylko do poglądu.
maras49
2016-02-11 18:42:05
Z ww.dyskusji wnioskuję powrót do mojego pierwszego pomysłu tj. wspólnego chodnika. Wówczas to rowerzysta musi uważać na pieszych, będzie jechał wolniej czyli uważniej. A tak po prawdzie to w tym miejscu nie mogę sobie wyobrazić takiego natłoku obu użytkowników. To jest krótki odcinek i nie widzę jakichś większych problemów. Ale jest projekt i - pozamiatane.
Rowerowe-Bielsko.PL
2016-02-11 20:49:49
Dokładnie teraz to sobie możemy jedynie pisać. Jednak chętnie zobaczyłbym jak to ma wyglądać prawidłowo. Zawsze to człowiek się czegoś nowego nauczy i dowie.
gutek
2016-02-12 07:19:26
kto by się tam jakaś ścieżką rowerowa przejmował. gdyby jej nie było na planie to nie było by problemu.
O_01
2016-02-16 07:41:12
@rowerowe - zawsze miejsce potencjalnej kolizji uczestników ruchu powino obejmować jak najmniejszy obszar, to podstawowa zasada. W tym przypadku piesi powinni jak najkrócej przebywać na ścieżce rowerowej, a więc nie można im dawać tak rozciągniętego przejścia, jak proponujesz.
Rowerowe-Bielsko.PL
2016-02-16 10:03:54
W takim razie jak to się ma do przepisów, które określają minimalną szerokość przejścia dla pieszych na 4 metry (nie wiem czy po aktualizacji to nadal obowiązuje). Czy ta szerokość nie obowiązuje na drogach rowerowych?
maras49
2016-02-16 14:29:35
No i tu wyszlo na moje. Jeśli min.szerokość pasów 4m, to chodniki na styku z ścieżką też 4 m. A tak nie projektują, ponieważ nie ma czegoś takiego jak Kodeks Dróg Rowerowych, stąd winny obowiązywać przepisy o ruchu drogowym - w projektowaniu również! Od niedawna już nie siedzę w zawodzie - być może są jakieś zmiany? Pozdrawiam
O_01
2016-02-18 08:53:29
Niestety, obowiązujące przepisy nie są jasne w tej sprawie. Tak po prawdzie, to nic nie mówią o wyznaczaniu przejść dla pieszych na DDR. Zdania specjalistów są podzielone, tak więc różne miasta różnie to interpretują. Należy jednak wyjść od powodu, dla którego szerokość przejścia to min. 4,0 m - chodzi oczywiście o ich widoczność, zauważalność, postrzeganie przez kierujących pojazdami, co ma oczywiście znaczenie dla bezpieczeństwa pieszych. Ten czynnik ma mniejsze znaczenie na DDR, jako że (co by nie mówić) rowerzyści rozwijają znacznie mniejsze prędkości od pojazdów (nie mówimy oczywiście o wyjątkach, ale o przeciętnej). Tu powinniśmy się kierować tym, o czym pisałem uprzednio - a więc jak najmniejszym obszarem potencjalnej kolizji.
Marek
2016-02-19 10:28:16
Patrząc na ten projekt oczami pieszego nie rozumiem dlaczego ścieżka rowerowa przecina chodnik 2 razy na odcinku 60 m. Jeden raz obok szkoły przed przejazdem a drugi za przejazdem przed rozgałęzieniem chodnika przy skwerze. Wystarczyłoby 1 raz przy skwerze. Każde takie przecięcie to dodatkowa kolizyjność i to kosztem pieszych. W tym mieście piesi są systematycznie dyskryminowani. Buduje się ścieżki rowerowe kosztem chodników, poszerza ulice też kosztem chodników, Są chodniki szer 1,7 w których osi stoją latarnie. Nie wspomnę już o nagminnym zajmowaniu chodników przez samochody przy najczęściej biernej postawie Straży Miejskiej i Policji. Takie działania na pewno nie zwiększą zainteresowania komunikacją zbiorową w mieście.
ob
2016-02-19 12:40:43
Przepisy powinny być jak w ruchu wodnym, samochody - biała flota, rowerzyści i piesi uważają na samochody, rowery to motorówki zwrotne i szybkie, uważają na samochody i pieszych, a piesi to żagle, uważają na samochody maja pierwszeństwo przed rowerami. Bo chce widzieć mamę z dwójka dzieci berbeci co biegną we wszystkie strony i na pewno zauważą ścieżkę rowerową, starsze osoby dla których ścieżka rowerowa to tez chodnik, no i młodzież z komóra w ręce piszącą esemesy i nie patrzą przed siebie. Więc to rowerzysta powinien mieć namalowane przejście anie pieszy na ścieżce rowerowej.
O_1
2016-02-22 06:49:43
Ano dlatego, że na wlocie ul. Kołłątaja, niezgodnie z zasadami, przejazd dla rowerzystów zaprojektowano od strony najazdu, zamiast od strony ronda...
Rowerowe-Bielsko.PL
2016-02-22 10:08:03
Czy da się coś jeszcze zdziałać w tej sprawie? Czy znowu wybudują nam dziadostwo niezgodne z przepisami i zdrowym rozsądkiem? Drugim tematem jest kawałek starego chodnika z płyt betonowych (między rzeką, a drogą rowerową), którego nawet nie ruszą zamiast też go od razu wyremontować. Wszystko dookoła będzie nowe, a po środku koślawy chodnik. Czym ci ludzie myślą?
O_01
2016-02-24 07:45:02
Spróbujmy...
O_01
2016-03-17 07:07:04
Pismo z uwagami "poszło", rozmowa była - mzd myśli...
Rowerowe-Bielsko.PL
2016-03-18 16:18:15
Zlecają dokumentację, dostają wadliwą i oni jeszcze mają czelność myśleć? Żeby im się tylko mózgi nie przegrzały od tego myślenia ! Niech pomyślą o sytuacji z przebudową ul. Cieszyńskiej...
Andrzej
2016-03-31 13:10:40
Kiedy planowane jest rozpoczęcie przebudowy ul. S. Sempołowskiej na tym odcinku? Co z przejazdem kolejowym, który teraz wygląda jak tor przeszkód - rodeo?

Informacje:


inwestycje, Bielsko-Biała, drogi, budowa, przebudowa, przetarg, kamienice, zabytki, wiadukt, obwodnica, s69, s-69, s1, s-1, estakada, rondo, projekt, rewitalizacja, remont, projekt, plan, schemat, przebieg, mapa, rozbudowa, stadion

Archiwum:


2017
» czerwiec (1)
» maj (1)
» kwiecień (1)
» marzec (4)
» luty (2)
» styczeń (2)

2016
» grudzień (2)
» wrzesień (1)
» czerwiec (2)
» maj (1)
» kwiecień (1)
» luty (2)

2015
» grudzień (2)
» listopad (1)
» październik (2)
» wrzesień (4)
» sierpień (3)
» lipiec (3)
» czerwiec (2)
» kwiecień (1)
» marzec (2)
» luty (1)
» styczeń (1)

2014
» grudzień (2)
» listopad (1)
» październik (1)
» wrzesień (2)
» lipiec (2)
» czerwiec (1)
» maj (3)
» kwiecień (3)
» marzec (4)
» styczeń (3)

2013
» grudzień (3)
» listopad (1)
» październik (2)
» wrzesień (1)
» sierpień (2)
» lipiec (1)
» czerwiec (4)
» maj (2)
» kwiecień (1)
» marzec (3)
» luty (1)
» styczeń (2)

2012
» grudzień (1)
» październik (1)
» wrzesień (1)
» sierpień (4)
» lipiec (5)
» czerwiec (1)
» maj (3)
» kwiecień (3)
» marzec (7)
» luty (3)
» styczeń (2)

2011
» grudzień (2)
» listopad (2)
» październik (2)
» wrzesień (2)
» sierpień (8)
» lipiec (1)
» czerwiec (5)
» maj (5)
» kwiecień (7)
» marzec (4)
» luty (7)
» styczeń (3)

2010
» grudzień (2)
» listopad (14)
» październik (7)
» wrzesień (8)
» sierpień (10)
» lipiec (5)
» czerwiec (21)
» maj (13)
» kwiecień (3)

Ostatnie komentarze


[mieszczan]
mam nadzieje ze chodnika nie bedzie na ulicy czolgistow od ronda w strone bloni !!...
[inwestycje]
Dorzucono pieniądze z budżetu na rozbudowę tych ulic, a więc przetarg nie będzie unieważniony.
[stclaus]
A ktoś zauważył, że oprócz dziwnego rozwiązania lewoskrętu z Żywieckiej na Górską, także zmienia się...

Ocena bloga:


Oceń blog:  1   2   3   4   5 

Reklama:


Statystyki bloga:


Wyświetleń: 2078183
Newsów: 249
Komentarzy: 5070
Ta strona kojarzona jest ze słowami:
Inwestycje w Bielsku-Białej, blog Bielsko, blogi Bielsko-Biała